رد پای خاطره ها
12:59    روز سوم

بعداز ظهر بامامان کارهای خونه را تقسیم کردیم

بعدش مامان رفت خرید

نشسته بودم پای ضبط صوت و تو تنهایی خودم غرق بودم

که تلفن زنگ خورد گوشی رابرداشتم جواد بود

از تلفن عمومی سر کوچه

وقتی فهمید مامان بیرونه گفت میرم خونه اگه دوست داشتی زنگ بزن.

ولی من نزدم چون نمیدونستم باید چی بگم

اصلا چرا دو سه روزه زنگ میزنه؟

جواد مومن تراز اینه که بخوادبا من دوست بشه.



نظرات شما عزیزان:

سجاد
ساعت13:54---19 آذر 1391
سلام وبت عالی است ممنون میشم بهم سر بزنی راستی با تبادیل لینک چطوری منوبا کبوتری در تاریکی بلینک بعد بگو باچه اسمی بلینکم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
یک شنبه 19 آذر 1391برچسب:,به قلم: عشق